رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: باتوجه به برودت هوا شهروندان خطر مسمومیت با گاز را جدی بگیرند.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،هومن رفیعی  با اشاره به برودت هوا در استان کرمانشاه اظهار کرد: کاهش دما و عدم استفاده ایمن و صحیح از وسایل گرمایشی به ویژه بخاری و آبگرمکن‌های موجود در حمام موجب افزایش احتمال مسمومیت با گاز مونوکسید کربن و دی اکسید کربن می‌شود.

او افزود: اطمینان از بسته نبودن راه دودکش و آبی سوختن شعله‌ی وسایل گرمایشی بسیار حائز اهمیت بوده که در صورت بی توجهی می‌تواند جان اعضای خانواده را به خطر بیندازد.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به انجام ۴۵ هزار و ۳۹۵ مأموریت طی ۹ ماهه ابتدای سال ۹۹  بیان کرد: از این تعداد بیش از ۳۷ هزار مأموریت شهری شامل حوادث ترافیکی و غیر ترافیکی بوده است.

رفیعی با بیان اینکه مأموریت‌های مربوط به موارد ترافیکی و تصادفی بیش از شش هزار مورد و مأموریت‌های غیر ترافیکی ۳۰ هزار و ۹۳۵ مورد بوده است ادامه داد: هشت هزار و ۳۷۷ مأموریت جاده‌ای در استان کرمانشاه انجام شده است.

او بیان کرد: از میان مأموریت‌های جاده‌ای سه هزار و ۲۲۴ مورد ترافیکی و تصادف و پنج هزار و ۱۲۹ مأموریت غیر ترافیکی بوده است.

رفیعی با اشاره به مأموریت‌های اورژانسی انجام شده گفت: بیشترین مأموریت‌های اورژانسی مربوط به موارد تنفسی و قلبی بوده که رعایت نکات ایمنی در این زمینه بسیار ضروری است.


انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.