بازیکن سابق تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان درباره بازی این ۲ تیم توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سید مهدی سید صالحی، بازیکن سابق تیم‌های پرسپولیس و سپاهان در پایان بازی معوقه این دو تیم گفت: بعد از مصدومیت کیروش استنلی، بازیکنان پرسپولیس از جلو شروع به پرس کردند و به تیم سپاهان فشار آوردند و تا حدودی مالک بازی بودند و سرخ پوشان موقعیت‌های خطرناکی هم روی دروازه‌ حریف درست کردند. بعد از اینکه محمد رضا خلعتبری وارد زمین شد شرایط برای تیم سپاهان خیلی فرق کرد و آن ها توسط محمد محبی موقعیت‌هایی روی دروازه‌ پرسپولیس ایجاد کردند.

او افزود: شجاعی، دفاع چپ پرسپولیس هم برخلاف نیمه‌ اول حمله نمی کرد و به صورت ایستا بازی می‌کرد تا محمد رضا حسینی از آن سمت نفوذ نکند.

او ادامه داد: هافبک‌های دفاعی پرسپولیس از جمله میلاد سرلک، کمال کامیابی نیا و احمد نواللهی خیلی دوندگی داشتند و همین باعث شد که نسبت به هافبک‌های سپاهان در نیمه‌ دوم تصاحب توپ بیشتری داشته باشند، اما بعد از تعویض‌هایی که انجام شد و با آمدن محمد رضا خلعتبری، تحرک خط هافبک سپاهان بهتر شد و موقعیت‌هایی هم توسط محمد محبی ایجاد شد که آن ها را از دست داد. پرسپولیس هم توسط احسان پهلوان به موقعیت رسید که پیام نیازمند آن را دفع کرد.

سید صالحی درباره‌ عملکرد عالی دروازه بان‌های دو تیم در این بازی گفت: حامد لک دو موقعیت صد درصدی را از سپاهان گرفت و یک دبل سیو فوق العاده داشت. پیام نیازمند هم واکنش‌های خوبی داشت.

او در ادامه گفت: نیمه‌ دوم دقایقی توپ در اختیار پرسپولیس و دقایقی در اختیار سپاهان بود، اما به طور کلی نیمه‌ دوم جذاب‌تر بود و با وجود اینکه موقعیت آنچنانی روی دروازه‌ دو تیم ایجاد نشد، اما باز هم جنگندگی در میانه‌ زمین صورت گرفت، اما در هر صورت به نظر من هواداران در نیمه‌ دوم بازی جذاب تری را شاهد بودند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار