مراسم اربعین شهید فخری زاده در حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد

مراسم بزرگداشت چهلمین روز شهادت محسن فخری زاده دانشمند هسته‌ای کشورمان در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، مراسم بزرگداشت چهلمین روز شهادت دانشمند هسته‌ای شهید محسن فخری زاده  با رعایت شیوه نامه های بهداشتی  سه شنبه شب با حضور محدود برخی از مردم ، مسئولان و خانواده مکرم شهید فخری زاده در صحن عتیق شبستان حضرت زهرا (س)حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علی‌ها برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین آقاجان پور، نماینده ولی فقیه در وزارت دفاع و نیرو‌های مسلح در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محسن فخری زاده و نقش شهدا در پیشبرد و تحقق عزت و آرمان‌های انقلاب اسلامی گفت: پیشرفت‌های روز افزون نظام اسلامی در همه عرصه‌ها مرهون ایثار و از خودگذشتگی شهدا در برهه‌های مختلف است.

 رونمایی ازکتاب"شقایق‌های باران‌خورده" اثر مرضیه مهدیلو که روایتی از مظلومیت شهدای مدافع حرم است از جمله بخش‌های این برنامه بود.

آیت الله سعیدی،تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) هم در این مراسم با اهدای لوح به فرزندان این شهید والامقام از خدمات و فعالیت‌های علمی ایشان تجلیل کرد.

این مراسم به‌صورت زنده از سیمای نور شبکه استانی قم پخش و هم‌زمان از صفحات مجازی منعکس شد.

 مجاهد خستگی ناپذیر،شهید محسن فخری زاده، عصر جمعه هفتم آذر ماه امسال در منطقه آبسرد دماوند هدف کینه دشمنان قرار گرفت و به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار