معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان با بیان اینکه آمار کودکان کار و متکدیان زنجان باید تا ۱۰ روز آینده جمع آوری و گزارش اقدامات دستگاه‌های اجرایی ارائه شود، گفت: برای تحقق این مهم مدیریت لازم در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، مرادی معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان ظهر امروز سه شنبه در جلسه طرح مواسات بر لزوم ضرورت ساماندهی کمک‌های مومنانه در استان زنجان تاکید کرد و گفت: خانواده‌های نیازمند نباید مهجور بمانند.

او با بیان اینکه سالمندان با سرپرست نیازمند و افراد بیمار حاضر در نقاهتگاه‌های استان زنجان در قالب طرح شهید سلیمانی مورد حمایت قرار می‌گیرند، گفت: کلیه دستگاه‌های اجرایی واقع در شهرستان‌های زنجان بایستی در زمینه توزیع کمک‌های مومنانه به صورت هماهنگ عمل کنند.

مرادی گفت: فرمانداران و دستگاه‌های اجرایی مسائل اجتماعی شهرستان‌ها را تا ۱۰ روز آینده احصاء کنند.

او با بیان اینکه آمار کودکان کار و متکدیان زنجان باید تا ۱۰ روز آینده جمع آوری و گزارش اقدامات دستگاه‌های اجرایی ارائه شود، افزود: برای تحقق این مهم مدیریت لازم در دستور کار قرار گیرد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان بر لزوم ضرورت فعال کردن گرمخانه زنجان تاکید کرد و گفت: فرمانداران جلسات کارگروه اجتماعی را تشکیل داده و مصوبات آن را اجرایی کنند.

مرادی افزود: همه شهرستان های استان زنجان به جز ابهر که در وضعیت نارنجی کرونایی به سر می برد در وضعیت زرد  قرار دارند.
 
او ادامه داد: محدودیت تردد در بین شهرهااز ساعت ۲۱ شب تا ۴ صبح برقرار است و با متخلفان برخورد می‌شود.
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.