نصیر زاده، رئیس جدید فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در مراسم تودیع خود در فدراسیون بدنسازی توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی نصیر زاده، رئیس جدید فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در مراسم تودیع خود و اولین حضورش در فدراسیون، بیان کرد: در ابتدا باید از وزیر ورزش و جوانان قدردانی کنم. نظر لطف او بود که من را به عنوان رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام انتخاب کرد. اعضای مجمع فدراسیون نیز به من اعتماد کردند و رای مثبت دادند. فدراسیون بدنسازی از بعد قهرمانی تا به این جای کار، اقدامات بسیار خوبی داشته است؛ اما آن گونه که شاید و باید نتوانسته‌ایم در بعد سلامت خوب ظاهر شویم. تاکید ما در این دوره ۴ ساله با توجه با صحبت‌های وزیر ورزش و جوانان، در خصوص سالم سازی باشگاه‌ها است. قصدمان این است که انرژی بیشتری روی موضوع سالم سازی فضای باشگاه‌های بدنسازی بگذاریم.

وی در رابطه با اهداف خویش در فدراسیون، برای توسعه ورزش بدنسازی تصریح کرد: فدراسیون بدنسازی یک فدراسیون مادر است، اما ما نتوانسته‌ایم در حیطه بدنسازی به خوبی عمل کنیم. در دوره‌های آموزشی گذشته بیشتر به آموزش رشته بادی بیلدینگ پرداخته شده است. سعی داریم در حیطه فیتنس و پاور لیفتینگ و رشته نوینی مثل ورزش کراس فیت خدماتی انجام دهیم و آن‌ها را بهبود بخشیم.

نصیر زاده در رابطه با نفراتی که به او رای داده‌اند، اظهار کرد: این موضوع مهم نیست که چه کسی به من رای داده و چه کسی رای نداده است. از نظر من هر کسی که فکر کند می‌تواند به این ورزش کمک کند، در فدراسیون جا دارد. ما به دنبال ایجاد اتحاد و همدلی هستیم. راز موفقیت فدراسیون در همدلی است.

وی در پایان عنوان کرد: برای برگزاری مسابقات استان تهران، هیئت استان تهران تصمیم گیری می کند. با توجه به این که در تیر ماه سال آینده مسابقات آسیایی را داریم، باید تا قبل از عید مسابقات استانی و انتخابی تیم ملی را برگزار کنیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار