مراسم بزرگداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به میزبانی فدراسیون ژیمناستیک برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم اولین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی با حضور مسئولان ورزش ایران به میزبانی فدراسیون ژیمناستیک در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

زهرا اینچه درگاهی رئیس فدراسیون ژیمناستیک، مهین فرهادی زاد معاون وزیر ورزش و جوانان، عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی وزارت ورزش، سردار قاسمی مشاور وزارت ورزش و جوانان در امور ایثارگران، سردار چهارباغی و جمعی از اهالی ژیمناستیک در این مراسم حضور داشتند.

در ابتدای این مراسم کلیپی از سردار سلیمانی پخش شد. سپس اینچه درگاهی صحبت کرد.

رئیس فدراسیون ژیمناستیک اظهار داشت: این شهید بزرگوار گفت که اگر با دست خالی موفقیت کسب کنیم، هنر است. این یک الگو است و باید چراغ راه ما باشد. یاد سردار بزرگ در دل‌های ما ابدی شد و همیشه با ما است. رشته ژیمانستیک ۸۰ سال است که در ایران راه اندازی شده و ورزشکاران ۱۱ مدال کسب کردند که ۹ مدال در این دوره سه ساله به دست آمده است. در این دوره مدال برنز المپیک جوانان را به دست آوردیم. این موفقیت‌ها در حالی به دست آمده که مشکلات زیادی پیش روی ما بوده است. بودجه و برخی مشکلات اقتصادی موجب سختی راه این رشته شد، اما در پایان سال گذشته ۲ مدال نقره در ملبورن استرالیا کسب کردیم که بی نظیر است.

در پایان این مراسم رونمایی از سردر جدید سالن فدراسیون ژیمناستیک انجام شد و این سالن به نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تغییر نام پیدا کرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار