سیما لاری گفت: کرونا به جای اینکه به سمت خاموشی پیش رود راه چموشی را پیش گرفته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،دکتر لاری سخنگوی وزارت بهداشت و درمان امروز سه شنبه ۱۶ دی ماه در نشست با فرماندار و نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی در فرمانداری این شهرستان گفت: رفتار بیماری کرونا طی این مدت به جای اینکه به سمت خاموشی پیش برود راه چموشی را پیش گرفته است.

او از کاهش رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی وعادی انگاری مردم انتقاد کرد و افزود: میزان ماسک زدن مردم اکنون در کشور به ۸۶ درصد رسیده است.

دکتر لاری گفت: انتظار می‌رود که مردم و اصناف و مشاغلی که با ارباب رجوع سر و کار دارند همچنان شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کرده و از تجمع‌ها که می‌تواند درگیری استان را در ابتلاء به ویروس کرونا افزایش دهد، پرهیز و دوری کنند.

سخنگوی وزارت بهداشت ودرمان افزود: علت روند کاهشی رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برخی مناطق کشور عادی انگاری مردم درپی کاهشی شدن آمار بیماران بستری پس از پشت سرگذاشتن موج سوم شیوع کرونا در کشور بوده است.

ناهماهنگی در اجرای طرح شهید سلیمانی در آمل

سخنگوی وزارت بهداشت ودرمان از برخی ناهماهنگی‌ها در بازدید میدانی روز سه شنبه خود از روند اجرای این طرح در روستای" رشتکلا" شهرستان آمل گلایه و ابراز ناراحتی کرد و گفت: اینکه هر فرد و یا دستگاهی در چنین شرایط حاد کرونایی شهرستان به دنبال مقصر باشد و از مسئولیت خود شانه خالی کند، کار پیش نخواهد رفت.

او با بیان اینکه ویروس کرونا در این مدت نشان داده که روزنه‌های مختلف برای انتقال و همه گیرکردن مردم دارد، افزود: نباید با کم کاری‌های بین دستگاهی، باعث بی اعتنایی مردم نسبت به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی شویم، در حال حاضر همه باید با کمک یکدیگر برای پیشبرد طرح شهیدسلیمانی و موفقیت این طرح برای ریشه کن کردن بیماری کرونا بکوشیم.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.