اوحدی گفت:در رتبه‌های دو رقمی و سه رقمی امسال ۲۵ درصد رشد نسبت به سال گذشته داشتیم و ۸۰۰ نخبه دارای مقام علمی و اختراع را داریم.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید اوحدی رئیس بنیاد شهید وایثارگران در مراسم تجلیل از فرزندان ایثارگران رتبه‌های زیر ۱۰۰ کنکور سراسری بدون استفاده از سهمیه، گفت: جایگاه علم در آموزه‌های دینی و تربیتی ما موضوع ارزش گذاری علم و تربیت بسیار مورد توجه است.

وی ادامه داد: علم در آموزه‌ها نه مرز جنسیتی و نه محدودیت سنی و زمانی دارد، پیامبر نیز فرمودند برای فرا گرفتن علم مرز جنسیتی، زمانی، سنی و جغرافیایی وجود ندارد.
اوحدی افزود:در آموزه‌های اجتماعی نیز این موضوع را داریم و ضرب المثل «توانا بود هرکه دانا بود» از این آموزه‌ها است، اما به دنبال هر علمی نیستیم و علمی که ضد ارزش‌های انسانی باشد را نمی‌خواهیم. ما در رتبه‌های دو رقمی و سه رقمی امسال ۱.۲۵ درصد رشد نسبت به سال گذشته داشتیم و ۸۰۰ نخبه دارای مقام علمی و اختراع را داریم.
اوحدی خطاب به فرزندان نخبه ایثارگران بیان کرد: آن روزها  پدران شما از مرز‌ها دفاع کردند و امروز این افتخار بزرگ نصیب شما عزیزان شده که با علم خود از این کشور دفاع کنید.

وی گفت:آنقدر نبوغ در این جامعه وجود دارد که از حق سهیمه خود حتی استفاده هم نمی‌کنند و با تلاش‌هایی که انجام می‌شود امیدواریم شرایطی فراهم شود تا بتوانیم از این عزیزان حمایت خوب و کافی را داشته باشیم.
انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار