شمس اللهی گفت: شهروندان باید همچنان استفاده بهینه از مصرف گاز و رعایت نکات ایمنی را در دستور کار خود قرار دهند.

شمس اللهی مدیر عامل شرکت گاز استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت: شهروندان باید همچنان استفاده بهینه از مصرف گاز را در دستور کار خود قرار داده و دمای بخاری‌های خود را کم کنند و از لباس‌های گرم استفاده نمایند.

او ادامه داد: مردم باید از درز بندی در و پنجره‌ها اطمینان حاصل کرده و دریچه‌های کولر را نیز چک کنند و ادارات ، موسسات و مراکز علمی و آموزشی نیز بعد از وقت اداری سیستم‌های گازی خود را خاموش نمایند.

شمس اللهی بیان کرد: در زمینه فرهنگ سازی و اطلاع رسانی ، فعالیت‌های لازم با دستگاه‌های مربوطه انجام شده و کلیپ‌ها و تیزر‌هایی نیز به زبان محلی و زبان رسمی تهیه گردیده و در دستور کار قرار گرفته است.

او مطرح کرد: فعالیت دیگری که در این راستا انجام شده اجرای برنامه نشت یابی در سطح معابر و خطوط انتقال تغذیه و شبکه و انشعابات است که هم اکنون نیز حدود ۸۰ درصد از خطوط با استفاده از دستگاه‌های مجهز و به روز نشت یابی شده اند.

مدیر عامل شرکت گاز استان ایلام اظهار کرد:همچنین سامانه نشت یابی آنلاین را نیز برقرار کرده‌ایم که به محض اینکه همکاران ما به محله‌ها و مناطق مراجعه کرده و نشت گاز را مشاهده کنند، بلافاصله به سامانه پیامی ارسال خواهد شد و همکاران ما موضوع را رفع می‌کنند.

او ادامه داد: از شهروندان خواستاریم در صرفه جویی مصرف گاز و رعایت الزامات و نکات ایمنی همکاری‌های لازم را انجام دهند تا مانند سنوات گذشته بتوانیم فصل زمستان را بدون حادثه پشت سر بگذاریم.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.