وزیر آموزش و پرورش گفت: فعالیت‌های ارائه شده دانش‌آموزان خراسان رضوی در نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی و مراکز رشد و کارآفرینی مشهد، در خور توجه و شایسته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی و مراکز رشد و کارآفرینی مشهد ۱۶ دی ماه در مراسمی با حضور وزیر آموزش و پرورش و استاندار خراسان رضوی گشایش یافت.

محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش در این مراسم گفت: دانش آموزان آینده‌سازان این مرز و بوم هستند و ورود پرقوت آن‌ها به عرصه تحقیق و پژوهش نشانگر آینده‌ای روشن است.

قاسم خدابنده مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی نیز گفت: نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی و مراکز رشد و کارآفرینی در قالب ۱۶ غرفه برپا شده است.

بیشتر بخوانید

او افزود: پنج غرفه از این تعداد متعلق به پژوهش‌سرا‌های دانش‌آموزی، شش غرفه نمایشگر بخشی از دستاورد‌های هنرستان‌های فنی حرفه‌ای و کار و دانش و پنج غرفه دیگر محل ارائه بخشی از تجهیزات خریداری شده هنرستان‌های خراسان رضوی هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی  ادامه داد: مهم ترین دستاورد‌های فنی و پژوهشی دانش‌آموزان و نیز دستاورد‌های مراکز رشد و کارآفرینی در این مجموعه نمایشگاهی در معرض دید عموم قرار گرفته است.

خدابنده بیان کرد: ۴۸ پژوهش‌سرای دانش‌آموزی در سطح این استان فعالیت دارند.
 
انتهای پیام// م.ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.