رییس هیات ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی محلی خراسان شمالی گفت: ۲۶ خانه ورزش روستایی استان در ۹ ماه امسال با اعتبار سه میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال تجهیز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، زیور نعمتی رییس هیات ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی محلی خراسان شمالی گفت : از این تعداد ۶ خانه ورزش در روستا‌های شهرستان مرزی راز و جرگلان با اعتبار یک میلیارد و ۳۷۰ میلیون ریال و چهار خانه ورزش در روستا‌های مهنان، خداقلی، تیمورتاش و درتوم شهرستان بجنورد با اعتبار ۴۰۰ میلیون ریال تجهیز شده است.

نعمتی افزود: خانه‌های ورزش روستایی در شهرستان‌های دیگر استان نیز با اعتبار یک میلیارد و ۹۳۰ میلیون ریال تجهیز شده است.


بیشتر بخوانید


او با بیان اینکه تجهیزات خانه‌های روستایی با توجه به نیازسنجی‌ها تامین می‌شود، یادآور شد: برخی از خانه‌های ورزش روستایی به میز پینگ پنگ، میز فوتبال دستی و دارت تجهیز و برخی دیگر نیز به تشک تاتامی و توپ‌های فوتبال و والیبال تجهیز شده است تا ساکنان این مناطق روستایی بتوانند از امکانات ورزشی در راستای استعداد‌های خود بهره لازم را ببرند.

رییس هیات ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی محلی خراسان شمالی با اشاره به اینکه توسعه ورزش در روستا‌ها موجب کشف استعداد‌ها خواهد شد، عنوان کرد: با تجهیز ۲۶ خانه ورزش روستایی هم اکنون ۱۴۱ خانه ورزش روستایی در استان فعال شده است.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.