مسئول بسیج جامعه پزشکی استان اردبیل گفت: بیش از ۹۰ درصد جمعیت استان غربالگری کرونایی شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رامین سلطانی، مسئول بسیج جامعه پزشکی استان اردبیل صبح امروز در بازدید از اجرای طرح شهید سلیمانی در اردبیل گفت: اهمیت به قطع زنجیره انتقال کرونا و نیز مراقبت از افراد پرخطر در جامعه یک اولویت اساسی است و در این زمینه اجرای طرح شهید سلیمانی با حضور بسیجیان از 30 آبان ماه آغاز شده است.

او با اشاره به غربالگری بیش از 90 درصد جمعیت استان در قالب این طرح گفت: پایش خانه به خانه و غربالگری افراد برای شناسایی مردم مشکوک و قرنطینه هوشمند از اولویت‌های اساسی است که خوشبختانه استان اردبیل در اجرای این طرح جزو استان‌های پیشگام است.

 مسئول بسیج جامعه پزشکی استان اردبیل افزود: در حال حاضر غربالگری یک میلیون و 151 هزار نفر در اردبیل انجام یافته و توانسته خروجی‌های خوبی در کاهش شیوع کرونا و نیز کمک به قطع زنجیره انتقال ویروس داشته باشد که علاوه بر غربالگری نسبت به اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی نیز برنامه‌ریزی‌های لازم انجام می‌شود.

سلطانی تصریح کرد: با تلاش‌های انجام یافته و به برکت خون شهیدان والامقام کشورمان و نیز شهید سلیمانی اجرای این طرح‌ در برخی شهرستان‌ها به اتمام رسیده و وارد مرحله دوم شده است و در اجرای این طرح منطقه یا روستای خاصی مد نظر است بلکه بسیجیان به تمامی مناطق استان اعزام می‌شوند.

او اظهار کرد: امیدواریم با تلاش‌های انجام یافته به تمامی اهداف خود در راستای ریشه‌کن سازی ویروس منجوس کرونا دست یابیم و مشکلات و آسیب‌های ناشی از این ویروس را نیز با همت و تلاش همدیگر جبران کنیم که نیازمند مشارکت همگانی هستیم.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.