مدیر آموزش و پرورش بهبهان گفت: انتخاب شایسته‌ترین افراد در آموزش و پرورش که تعلیم و تربیت نسل آینده ساز اسلامی را بر عهده دارد از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رسول عبدی پور مدیر آموزش و پرورش بهبهان گفت: انتخاب بهترین و شایسته‌ترین افراد در سازمان‌ها و به ویژه در آموزش و پرورش که تعلیم و تربیت نسل آینده ساز اسلامی را بر عهده دارد از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که تحقق این هدف در گرو گزینش و انتخاب نیروی انسانی متخصص، صالح، فاضل، متعهد و توانمندی استکه بتوانند در آینده دستگاه تعلیم و تربیت را، دررسیدن به اهداف خود یاری کنند و سهم ویژه ایی در پویایی و شکوفایی آن داشته باشند.

او در ادامه بیان داشت: در این زمینه گزینش به عنوان بازوی توانمند سیستم مدیریتی، نقش راهبردی آن در جذب نیروی انسانی شایسته، هویدا می‌شود.

عبدی پور افزود: نهاد انقلابی گزینش که با فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) در ۱۵ دی ماه ۱۳۶۱ بنیان گذاشته شد از جمله برکات و یادگار‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی و ناشی از مبانی فکری انقلاب و اصول فقهی اسلام ناب محمدی است.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان ادامه داد: با درایت و هوشمندی ایشان با هدف سالم‌سازی ساختار اداری و برقرای عدالت در روند اشتغال نیروی انسانی شایسته شکل گرفت.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.