وزیر آموزش و پرورش پروژه‌های آموزشی و پرورشی سردار سلیمانی در استان‌های آذربایجان شرقی، سیستان و بلوچستان، خوزستان، کرمان و خراسان رضوی را به صورت متمرکز در مشهد افتتاح می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش پروژه‌های آموزشی و پرورشی سردار سلیمانی در استان‌های آذربایجان شرقی، سیستان و بلوچستان، خوزستان، کرمان و خراسان رضوی را به صورت هم زمان و متمرکز در مشهد افتتاح خواهد کرد.
 
ارتباط با مدیران منتخب مدارس خراسان رضوی، بازدید از مرکز تولید محتوای آموزش مجازی آموزش و پرورش در مشهد، دیدار و گفت و گو با روسای ادارات آموزش و پرورش خراسان رضوی، از دیگر برنامه‌های این سفر هستند.
 
وزیر آموزش و پرورش همچنین از مرکز تولید محتوای آموزشی برای مقطع ابتدایی آموزش و پرورش مشهد بازدید کرد و با معلمان حاضر به گفت و گو نشست.
 
حاجی میرزایی در ادامه سفر یک روزه خود به مشهد از نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی و مراکز رشد و کارآفرینی نیز بازدید خواهد کرد.
 
امضای دو تفاهمنامه میان اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی و شهرداری مشهد در زمینه توسعه و ترویج سوادآموزی، تهیه تجهیزات نوین آموزشی برای دانش‌آموزان نیازمند و تمدید تفاهمنامه آموزش مفاهیم شاهنامه در مدارس ابتدایی منتخب مشهد از دیگر برنامه‌های حاجی میرزایی در مشهد اعلام شده‌اند.

انتهای پیام// م.ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.