مالکان موتورسیکلت‌های رسوبی در پارکینگ‌ها تا پایان بهمن ماه فرصت دارند با استفاده از طرح تسهیل در ترخیص موتورسیکلت‌ها نسبت به رفع توقیف موتور‌های خود اقدام کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، غلامی رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور استان گفت : قبل از اجرای طرح تسهیل در ترخیص موتورسیکلت‌ها ۶ هزار دستگاه موتورسیکلت رسوبی در پارکینگ‌های استان توقیف شده بود که پس از اجرای این طرح تاکنون یک هزار دستگاه موتورسیکلت از پارکینگ‌ها ترخیص شده اند.

او تعرفه ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی در مرکز استان را در پارکینگ‌های درجه یک به ازای هر روز ۷۲۰ تومان و درجه دو ۴۸۰ تومان اعلام کرد و گفت : این تعرفه در شهرستان‌های استان در پارکینگ‌های درجه یک به ازای هر روز ۴۸۰ تومان و در پارکینگ‌های درجه دو ۳۰۰ تومان است.

او با بیان اینکه به منظور پیشگیری از شیوع کرونا دریافت گواهینامه و بیمه شخص ثالث برای ترخیص موتورسیکلت‌ها نیاز نیست، افزود: به همین منظور این فرآیند از ستاد ترخیص به دفاتر پلیس به اضافه ۱۰ ارجاع داده شده است.

 غلامی افزود: کسانی که با استفاده از این طرح نسبت به ترخیص موتورسیکلت‌های خود اقدام نکنند، موتور‌های ان‌ها به عنوان اموال بلاصاحب در اختیار ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) قرار می‌گیرد.

رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور استان گفت: مالکان آن دسته از موتورسیکلت‌هایی که در سن فرسودگی قرار دارند در صورتی که کارشناسان سلامت فنی و ظاهری وسیله آن‌ها را تأیید کنند، می‌توانند از این طرح بهره‌مند شوند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.