فکری: بازیکنان استقلال با تمام توان بازی کردند

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره شرایط این تیم توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود فکری سرمربی تیم فوتبال استقلال بعد از پیروزی مقابل آلومینیوم اراک در برنامه فوتبال برتر گفت: جا دارد به هر ۲ تیم خسته نباشید بگویم. بازی بسیار خوب و با سرعت بالایی را نظاره گر بودیم. موقعیت‌های خوبی توانستیم روی دروازه حریف ایجاد کنیم و اگر بچه‌ها دقت بیش‌تری می‌کردند می‌توانستیم به گل‌های بیشتری برسیم.

او افزود: از تک تک بچه‌ها سپاسگزارم. آن‌ها با تمام توان بازی کردند و توانستند سه امتیاز را کسب کنیم

فکری بیان کرد: علت عملکرد خوب مهاجمان ما این است که آن‌ها همیشه خوب هستند. خوشحالم مهاجمان توانستند گل بزنند و کار ما را راحت کنند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: احتمال دارد فردا جلسه انضباطی میلیچ برگزار شود و او به تیم بر گردد.

فکری در ادامه بیان کرد: شیخ دیاباته در استفاده از موقعیت‌ها بازیکن بزرگی است. او می‌تواند فضایی را به وجود آورد که توپ در زمین حریف باقی بماند. برای من مهم نیست که او گل نزده است. همین که سلامتی خود را به دست آورده کافی است.

او در مورد بازی هفته آینده مقابل پرسپولیس، گفت: در دربی همه کاره بازیکنان هستند و شاید ما خیلی نقشی نداشته باشیم. برای مسابقه شاید کار مربیان راحت‌تر باشد، زیرا بازیکنان تمرکز لازم را دارند و می‌خواهند بهترین بازی خود را انجام دهند. امیدوارم بازی خوبی شود و اتفاق خاصی رخ ندهد.

فکری در پایان گفت: به بازی زیبا و غیر زیبا فکر نمی‌کنم. به تیمم امیدوار هستم و امیدوارم اتفاقات بهتری برای استقلال رخ دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اهو
۱۴:۱۷ ۱۶ دی ۱۳۹۹
بلاخره یه چیز خوب از شما شنیدیم
آخرین اخبار