فرمانده انتظامی روانسر، از کشف احتکار ۱۰ تن موادغذایی و ارزاق عمومی در این شهرستان به ارزش ۲ میلیارد ریال و باتلاش ماموران پلیس خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، ایمان مرادی فرمانده انتظامی روانسر گفت : پس از کسب اطلاع از وجود یک انبار محل احتکار کالا و ارزاق عمومی در روانسر رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

او گفت : ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی انبار مذکور در یکی از محلات شهر روانسر شده و پس از هماهنگی با مقام قضایی بازرسی‌های لازم را به عمل آوردند.

 مرادی افزود: در این بازرسی پنج هزار و ۵۰۰ کیلوگرم برنج، حدود چهار هزار کیلوگرم شکر و ۵۰۰ کیلوگرم قند که طبق نظر کارشناسان ارزش آن‌ها به ۲ میلیارد ریال می‌رسید، کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به پلمب انبار موردنظر از دستگیری یک نفر در این رابطه و معرفی به دستگاه قضایی برای صدور حکم لازم خبر داد.

او مبارزه با پدیده احتکار و قاچاق کالا را جزو مهمترین برنامه‌های پلیس روانسر اعلام کرد و از افزایش کشفیات در این ۲ حوزه طی ۹ ماه سپری شده از سال نسبت به پارسال خبر داد .

گاز در یک واحد مسکونی منفجر شد

فرمانده انتظامی هرسین از انفجار گاز در یک واحد مسکونی و مصدوم شدن ۲ تن از شهروندان این شهر خبر داد.

علی عزیزیان گفت: پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد آتش سوزی منزل، تیمی از ماموران به سرعت در محل حاضر شدند.

او ادامه داد: با حضور ماموران در محل آتش سوزی، تحقیقات ابتدایی نشان می‌داد که حادثه انفجار به خاطر نشت گاز در یک واحد مسکونی اتفاق افتاده و ۲ نفر که مادر و پسری ۷۵ و ۴۵ ساله بوده اند دچار مصدومیت شده اند.

 عزیزیان افزود: در بازرسی‌های صورت گرفته نیز مشخص شد به دلیل شدت انفجار شیشه‌های واحد مسکونی شکسته و خساراتی نیز به دیوار و لوازم داخل منزل وارد آمده است.

فرمانده انتظامی هرسین از انتقال مصدومان حادثه به مراکز درمانی توسط نیرو‌های اورژانس خبر داد و گفت: تحقیقات تکمیلی برای روشن شدن علت دقیق حادثه ادامه دارد.

کشف ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق در کنگاور

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق در شهرستان کنگاور خبر داد.

جمال سلمانی گفت: مأموران انتظامی شهرستان کنگاور در عملیات‌هایی جداگانه موفق به کشف سه محموله قاچاق و توقیف چهار دستگاه خودرو و دستگیری پنج نفر شدند.

او افزود: در این مأموریت‌ها، پلیس شهرستان کنگاور توانست ۲ تن و ۱۵۰ کیلوگرم کود شیمیایی، ۵۳۳ عدد عینک طبی و ۵۰ عدد انواع لوازم خانگی قاچاق کشف کند.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: طبق نظر کارشناسان ارزش محموله‌های قاچاق کشف شده به حدود ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال می‌رسد.

سلمانی گفت: در بازرسی‌های انجام شده از خودرو‌های حامل کالای قاچاق ۲ کیلوگرم ماری جوانا هم کشف شد.

او مبارزه با پدیده قاچاق را از جمله مهمترین اولویت‌های پلیس کرمانشاه برشمرد و از رشد کشفیات در ۱۰ ماه و ۱۵ روز سپری شده از سال نسبت به مدت مشابه پارسال خبر داد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.