راه های مواصلاتی شهرستان طبس، درخور جایگاه معدنی و اقتصادی این شهرستان نیست

نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرستان طبس یکی از قطب های اقتصادی خراسان جنوبی است که باید از بهترین راه‌ها برخوردار باشد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، حجت الاسلام نصیرایی نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی امروز در دیدار با جمعی از مسئولان استانی در دفتر نمایندگی طبس گفت: بیشترین تردد استانی، در راه های طبس وجود دارد که باید توجه ویژه ای به دوبانده سازی محورهای مواصلاتی این شهرستان صورت گیرد.

او افزود: با گذشت سالها، محور بیرجند به سمت طبس که محور پرتردد کشوری هم است به یک راه روستایی شبیه است!

توزیع عادلانه اعتبارات در استان خراسان جنوبی

حجت‌الاسلام نصیرایی بیان کرد: برای توزیع عادلانه اعتبارات در کنار شاخص‌های جمعیتی باید بقیه شاخص‌های دیگر از جمله وسعت منطقه‌ای هم دیده شود.


بیشتر بخوانید


حجت الاسلام نصیرایی همچنین با تاکید بر احیای ظرفیتهای معدنی غرب استان خراسان جنوبی افزود:برای جلوگیری از خام فروشی معادن، خاکهای صنعتی و سنگ ها باید برنامه مدونی وجود داشته باشد تا ارزش افزوده این محصولات نصیب شهرستانهای برخوردار از این ظرفیتها شود.

او همچنین بیان کرد: در حوزه کشاورزی و کشت محصولات گلخانه‌ای و دامداری ظرفیت‌های بالایی در حوزه انتخابیه وجود دارد که می بایست برنامه دقیقی برای این حوزه تدوین شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار