رئیس مرکز بهداشت استان همدان گفت: در شبانه روز گذشته در استان همدان ۷ نفر به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

دکتر منوچهر کرمی,رئیس مرکز بهداشت استان همدان در گفت و گو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان اظهار داشت: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون یک هزار و ۴۲۱ نفر در استان همدان به علت بیماری کرونا فوت شده اند.

رئیس مرکز بهداشت استان همدان با بیان اینکه در شبانه روز گذشته ۷ نفر در استان همدان به ویروس کرونا مبتلا شده اند,گفت:متاسفانه ۲ نفر در استان بر اثر ابتلا به این ویروس فوت کردند.

کرمی گفت:در ۲۴ ساعت گذشته ۲۵۶ نفر با علام تنفسی مشکوک به بیماری کرونا به اورژانس بیمارستان مراجعه کردند و ۴۷ نفر بستری شدند.

او در ادامه با اشاره به اینکه درحال حاضر ۹ نفر در آی سی یو بستری هستند و ۳۱ نفر هم در شرایط وخیم به سر می برند گفت:بررسی های ما از افراد مبتلا نشان داده است دلیل اصلی ابتلا در موارد جدید تجمعات و ترددهای غیر ضروری در مراکز خرید , پاساژها و دورهمی های خانوادگی بوده است.

رئیس مرکز بهداشت استان همدان با اشاره به شیوع این بیماری درشهرستان های استان همدان گفت: تا کنون در اسدآباد ۳۵۸ نفر، در بهار ۵۶۰ نفر، تویسرکان۶۰۴ نفر، در رزن ۳۹۲ و درگزین ۱۷۳ نفر، در فامنین ۱۷۲ نفر، در کبودراهنگ ۶۲۱ نفر، در ملایر هزارو ۸۴۱ نفر، در نهاوندهزارو ۹۹نفر و در همدان سه هزارو ۷۵۵ و ۲۶۸ نفر خارج از استان همدان به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

کرمی یادآور شد:مردم با  شستشوی مداوم دست و پرهیز از تردد های غیر ضروری از ابتلابه این بیماری پیشگیری کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.