امروزه به لحاظ ضرورت‌های تحول اداری و ایجاد تحرک، اصلاح امور و افزایش بهره وری سازمان‌ها تکنیک نظام پیشنهاد‌ها از برجسته‌ترین تکنیک‌های انسان مداری و عینیت بخشی به مشارکت کارکنان محسوب می‌شود.

آذری نصر آباد مدیر مخابرات منطقه خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: نظام پیشنهادات، سیستمی است که از طریق آن تمامی کارکنان و ذینفعان سازمان این امکان را دارند تا با ارائه نظرات، ایده‌ها و طرح‌های خود در جهت ارتقا عملکرد سازمان گام بردارند.

او افزود: مدیران با استفاده از این ابزار تلاش می‌کنند تا برای حل مشکلات موجود سازمان یا ارتقای ظرفیت‌ها و عملکردشان در ابعاد مختلف مادی و غیر مادی، از نیروی فکر افراد بهره‌مند شوند.


بیشتر بخوانید


آذری نصر آباد تصریح کرد: مخابرات منطقه خراسان جنوبی در نظر دارد تا به منظور بهره گیری شایسته از ظرفیت‌های موجود و گسترش مشارکت کارکنان با هدف بهبود روش‌های انجام کار، ارتقاء سطح کارآیی، اثربخشی و افزایش رضایت ارباب رجوع، نسبت به اخذ نظرات و پیشنهاد‌های همکاران ، مشتریان و دیگر ذینفعان اقدام کند.

مدیر مخابرات منطقه خراسان جنوبی ادامه داد: کلیه همکاران ، مشتریان و ذیفعان می‌توانند نسبت به ثبت پیشنهاد‌های ارزنده خود برای بهبود فرآیند‌های تصمیم گیری و بهسازی مستمر در جهت رشد و تعالی سازمانی در سامانه نظام پیشنهاد‌ها به آدرس: pishnahad.tci.ir اقدام و از جوایز مخابرات منطقه بهرمند شوند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.