⁦نوروزی: مبارزه با دوپینگ سرلوحه‌ی کار فدراسیون پزشکی ورزشی است

رئیس جدید فدراسیون پزشکی ورزشی پس از برگزاری مجمع انتخاباتی این توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، غلامرضا نوروزی، پس از انتصاب به عنوان ریاست جدید فدراسیون پزشکی ورزشی در حاشیه برگزاری مجمع این  فدراسیون اظهار داشت: در ابتدا لازم می‌دانم که از حُسن انتخاب مجمع در خصوص رای اعتماد مجدد به خودم تشکر کنم؛ انشاالله که بتوانم لایق این اعتماد مجدد باشم و با کمک جامعه‌ی پزشکی ورزشی و با همدلی و هماهنگی وزارت ورزش و جوانان، بتوانیم در راستای توسعه‌ی پزشکی ورزشی کشور که در شرایط حساسی است کار‌ها را با تدبیر جلو ببریم و با یک خرد جمعی بتوانیم بر این مشکلاتی که وجود دارد، غلبه کنیم و خودمان را برای المپیکی که در پیش داریم آماده کنیم و سلامت ورزشکاران را تامین کنیم.

او درباره‌ی برنامه‌های خود طی چهار سال پیش رو و نحوه‌ی ارائه خدمات تخصصی به ورزشکاران بیان کرد: ما ۲، سه سال قبل با حذف کارت‌های فیزیکی و تبدیل آن‌ها به کارت‌های آنلاین، مرحله‌ی عبور از سیستم سنتی را آغاز کردیم و انشاالله با قدرت ادامه خواهد داشت.

نوروزی افزود: ما در دوره‌ی قبل ۲، سه مشکل اساسی داشتیم که تمام تمرکزمان را برای رفع آن گذاشتیم و نتیجه هم گرفتیم و آن هم شفاف سازی مالی بود. دغدغه‌ من در دوره‌ی قبل، سلامت ورزشکاران به خصوص قهرمانان بود و تا جایی که توانستیم به این مهم توجه کردیم و شاهد بودیم که قهرمانان ارزنده‌ی المپیک ما در داخل ایران کار‌های پزشکی و جراحی خود را انجام می دادند.


بیشتر بخوانید


او تاکید کرد: همیشه الگو و برنامه‌ ما باید توجه به سلامت ورزشکاران باشد؛ چون رسالت اصلی ما همین است که پشتیبان ورزش قهرمانی و قهرمانان کشور باشیم. در بُعد دوم هم توجه به سلامت همگانی، کمک به سلامت جامعه و عبور از این مرحله‌ی بحرانی  است.

او در ادامه درباره‌ی بحث کرونا و مبارزه با دوپینگ در آستانه‌ رقابت های  المپیک توکیو افزود: خب ما همیشه باید بحران‌ها را به فرصت تبدیل کنیم و فکر می کنم که با همکاری و همدلی جامعه‌ی ورزش و جامعه‌ی پزشکی ورزشی، قطعا از این مرحله عبور خواهیم کرد.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی ادامه داد: ما باید خودمان را با این شرایط وفق دهیم؛ ممکن است کرونا حالا حالا‌ها وجود داشته باشد و ما نباید دست روی دست بگذاریم و بگوییم، چون کرونا است ورزش و همچنین مبارزه با دوپینگ تعطیل باشد. قطعا محور مبارزه با کرونا و دوپینگ و به خصوص آماده سازی برای المپیک را در سرلوحه‌ی کار خودمان قرار خواهیم داد.

او در پایان تصریح کرد: این فدراسیون با سایر  فدراسیون‌ها فرق دارد و خودتان هم شاهد بودید همه‌ مردم شریف و فرهیخته هستند، اما توقع و انتظار از جامعه‌ی پزشکی بالا بود. به نظر من خیلی مجمع آرام و بدون حاشیه‌ای را شاهد بودیم و این حساسیت‌ها و حرف و حدیث‌ها در جراید خود به خود به وجود می‌آید، اما من به عینه چیزی به عنوان نا امنی و یا مشکل خاصی ندیدم و همین جا از علی نژاد (معاون وزارت ورزش و جوانان)  تشکر می‌کنم که انتخابات را در فضای بسیار آرام و درستی برگزار کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار