مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) آران و بیدگل گفت: عملیات اجرایی ساخت ۴۰ واحد مسکونی برای نیازمندان و محرومان در شهرستان آران وبیدگل آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حسن اسماعیلی مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) آران و بیدگل افزود: قرارداد ساخت ۴۰ واحد‌ مسکونی پس از طی مراحل قانونی با پیمانکار مربوطه منعقد شد و قرار است تا اواخر اردیبهشت ۱۴۰۰ تحویل نیازمندان شود.

او ادامه داد: سهمیه استان اصفهان برای ساخت مسکن محرومان و نیازمندان، یک‌هزار و ۱۵۰ واحد است که از این تعداد با ساخت ۴۰ واحد مسکونی در آران و بیدگل موافقت شده است.

به گفته او، این واحد‌های مسکونی طبق قانون در روستا‌ها و شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر ساخته می‌شود که زمین برای ساخت واحد‌ها از سوی متقاضی یا بنیاد مسکن انقلاب اسلامی معرفی شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) آران و بیدگل اظهار داشت: واحد‌های مسکونی با زیر بنای ۴۰، ۵۰ یا ۶۰ مترمربع ساخته می‌شود و برای ساخت هر واحد ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

اسماعیلی افزود: برای ساخت واحد‌های مسکونی، ۳۰ میلیون تومان کمک بلاعوض و ۵۰ میلیون تومان تسهیلات ۱۲ ساله بدون بهره از سوی دولت پرداخت می‌شود و حدود ۲۰ میلیون باقیمانده هم با کمک‌های خیران و آورده محرومان تامین خواهد شد.

نزدیک به ۲ هزار و ۳۰۰ خانوار در شهرستان آران و بیدگل زیر پوشش خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار