عرضه ۱۰۰ میلیون گوشی با سیستم عامل HarmonyOS تا اواخر سال ۲۰۲۱

شرکت هوآوی اعلام کرد تا اواخر سال ۲۰۲۱ حدود ۱۰۰ میلیون گوشی هوشمند با سیستم عامل HarmonyOS 2.0 عرضه خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت هوآوی چند روز پیش کنفرانس Developer Day را برگزار کرد و در آن درباره آخرین نسخه بتای سیستم عامل خود یعنی HarmonyOS 2.0 حرف زد. بر اساس اطلاعات منتشر شده شرکت هوآوی در این رویداد به طور روزانه توسعه دهندگان جدیدی برای همکاری با سیستم عامل این شرکت اعلام آمادگی می‌کنند و به این ترتیب باید در آینده شاهد پیشرفت چشمگیر این سیستم عامل باشیم.

معاون بخش نرم افزاری شرکت هوآوی اعلام کرد در زمان انتشار نسخه بتا سیستم عامل HarmonyOS 2.0 بسیاری از از توسعه دهندگان از عرضه آن خوشحال شدند و برخی اعلام کردند این سیستم عامل دنیای گوشی‌های هوشمند را به سمت جدیدی خواهد برد و شاید در آینده شرکت‌های بیشتری خواهان استفاده از آن عامل باشند.

سیستم عامل HarmonyOS

همکاری توسعه دهندگان بزرگ نرم افزار با شرکت هوآوی

با این حال معاون شرکت هوآوی درباره گوشی‌هایی که قرار است در آینده با این سیستم عامل وارد بازار شود اعلام کرد: "انتظار می‌رود تا اواخر سال ۲۰۲۱ حدود ۱۰۰ میلیون دستگاه با سیستم عامل HarmonyOS وارد بازار شود و تا اواخر این سال ۴۰ توسعه دهنده مطرح و بسیار بزرگ دنیای گوشی‌های هوشمند نیز با هوآوی همکاری خواهند کرد تا از این طریق بتوان این سیستم عامل را بیش از هر زمانی مطرح کرد".

در ۱۶ دسامبر بود که شرکت هوآوی نسخه بتا سیستم عامل HarmonyOS 2.0 را منتشر کرد و تاکنون توانسته است ۱۸۰۰ تیم توسعه دهنده نرم افزار را به خود جذب و با آن‌ها قرارداد همکاری ببندد. از توسعه‌دهندگانی که همکاری خود با HarmonyOS 2.0 را اعلام کرده‌اند باید به شرکت‌های WPS، Bilibili، Ctrip و iFLYTEK اشاره کرد. از ویژگی‌های برجسته سیستم عامل شرکت هوآوی نیز باید به امکان یکپارچه سازی این سیستم عامل با اینترنت اشیا و لوازم خانگی اشاره کرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار