مدیر آموزش و پرورش رامهرمز گفت: سعی ما برآن است تا با همدلی و هم اندیشی از تمام سرمایه‌های موجود جهت خدمت بهتر به جامعه تعلیم و تربیت نهایت استفاده را ببریم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید عزیز الله موسوی مدیر آموزش و پرورش رامهرمز گفت: سعی ما برآن است تا با همدلی و وفاق و هم اندیشی از تمام سرمایه‌های موجود جهت خدمت بهتر به جامعه تعلیم و تربیت نهایت استفاده را ببریم و از انجا که رستمی نماینده تمامی فرهنگیان و دانش آموزان این شهرستان بوده، احترام به او احترام به تمامی جامعه فرهنگی است.

رحیم رستمی مدیر سابق آموزش و پرورش رامهرمز گفت: با موفقیت‌ها و شادی‌های خوبان شاد و برای مشکلات و گرفتاری‌های غمگین و تمام تلاشم را به کار گرفتم تا بتوانم برای رفع مشکلات و یا کاهش آن‌ها گام بردارم و لحظاتی برای من شیرین‌تر از آن لحظه‌ای وجود نداشت که شاهد رضایتمندی در مراجعه به مدارس و یا ملاقات حضوری در اداره بودم .

او بیان داشت: بدون تردید اگر نبود لطف و عنایات پروردگار و استمداد از روح شهیدان همیشه شاهد و حمایت هــــــای مسئولان استان و شهرستان و همچنین تشویق‌ها و اظهار لطف شما بزرگواران، هیچ تلاش و کوششی به ثمر نمی‌نشست.

 به رسم یاد بود لوح تقدیر از طرف سید عزیزالله موسوی مدیر آموزش وپرورش رامهرمز به رحیم رستمی مدیر سابق آم اهدا شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.