تیم رایکا بابل امروز از سری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور میزبان تیم خیبر خرم آباد است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،تیم رایکا بابل در هفته هشتم لیگ یک فوتبال باشگاه های کشور از ساعت ۱۴ امروز دوشنبه ۱۵ دی ماه، در ورزشگاه شهدای هفتم تیر بابل به مصاف تیم خیبر خرم آباد می‌رود.

نادر دست نشان سرمربی باتجربه تیم رایکا بابل پس از کسب نتایج خوب در لیگ امسال و برد ارزشمند هفته گذشته تیم رایکا در خوزستان، این هفته پس از دو بازی خارج از خانه، در بابل میزبان تیم خیبر خرم آباد خواهد بود.

رایکایی‌ها هرچند کار بسیار دشواری را در مقابل تیم متحول شده خیبر خواهند داشت، اما تیم جوان بابلی همیشه نشان دادند که در موقعیت‌های دشوار نتایج بسیار خوبی کسب کرده و هواداران بابلی به تجربه نادر دست نشان دل بسته اند که با کسب پیروزی در این دیدار خانگی به جمع مدعیان اضافه شوند.

تیم خیبر خرم آباد که ابتدا با سرمربیگری امید روانخواه کارش را آغاز کرده بود، با ۲ شکست در هفته‌های دوم و سوم و تساوی در هفته چهارم، روانخواه جای خود را به عبدالله ویسی سرمربی باتجربه فوتبال ایران داد.

ویسی با تساوی در هفته پنجم و ششم و پیروزی در هفته گذشته نشان داد که تیمش را نسبت به هفته‌های ابتدایی متحول کرده و حالا با انگیزه‌های بالایی به بابل خواهند آمد.

تیم خیبر خرم آباد با ۲ پیروزی،۳ تساوی و ۲ شکست با ۹ امتیاز در جایگاه نهم جدول قرار دارد.

خیبری‌ها در حالی در رده نهم جدول رده‌بندی لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور قرار دارند که تا به امروز ۹ گل زده و ۷ گل خورده دارند و در ۲ بازی نیز موفق شدند دروازه تیم خود را بسته نگه دارند.

نکته قابل توجه در رابطه با تیم خیبر خرم آباد این است که آن‌ها امسال هر وقت گلزنی کردند، حداقل یک امتیاز گرفتند و در هیچ بازی نشده است که گل بزنند و شکست بخورند.

رایکا در این فصل با ۱۲ گل زده بهترین خط حمله و ۱۰ گل خورده بدترین خط دفاع لیگ دسته اول کشور را در اختیار دارد

تیم رایکا بابل نیز با کسب ۳ پیروزی، ۲ تساوی و ۲ شکست ۱۱ امتیازی است و در رده هشتم جدول رده بندی رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور قرار دارد.
 
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار