پرداخت بیش از ۳۵ میلیون تومان به خانواده‌های دارای فوتی کرونا

مدیرکل امداد فارس گفت: ۳۵ میلیارد و ۹۰۰ هزار تومان به خانواده‌های تحت حمایت فارس که بیمار فوتی ناشی از کرونا داشتند؛ مساعدت پرداخت شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد بذرافشان مدیر کل کمیته امداد فارس از پرداخت ۳۵ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان کمک بلاعوض به خانواده‌های دارای بیمار فوتی کرونا خبر داد و گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون ۴۹۳ نفر از افراد تحت حمایت این نهاد به بیماری کرونا مبتلا شدند.

او افزود: از این تعداد ۳۵۵ نفر سرپرست خانوار و ۱۳۸ نفر نیز از اعضای خانواده بودند.

بذرافشان با بیان اینکه متاسفانه ۱۸۰ نفر از مددجویان فارس بر اثر ابتلا به بیماری کرونا جان خود را از دست دادند؛ اضافه کرد: از این تعداد ۱۳۳ نفر سرپرست خانوار و ۴۷ نفر از اعضای خانواده‌های تحت حمایت بودند.

مدیر کل کمیته امداد فارس گفت: به خانواده‌هایی که سرپرست آن‌ها فوت شده باشد؛ ۱۰ میلیون تومان و خانواده‌هایی که یکی از اعضا بر اثر ابتلا فوت شده باشد ۵ میلیون تومان کمک بلاعوض داده می‌شود.

او تصریح کرد: همچنین به خانواده‌هایی که سرپرست یا یکی از اعضای آن‌ها پس از ابتلا و بهبودی از کرونا فوت شود، اما علت فوت از کرونا مردود باشد؛ مبلغ ۴ میلیون تومان کمک بلاعوض داده می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار