بخشدار بخش مرکزی مهاباد گفت: با بهره مندی ۶۰ روستای این شهرستان از اینترنت هنوز هم ۳۱ درصد روستا‌ها به اینترنت دسترسی ندارند.

 

سلیمان پاکزاد بخشدار بخش مرکزی مهاباد در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: از مجموع ۸۷ روستای توابع بخش مرکزی این شهرستان هم اکنون ۶۰ روستا به اینترنت متصل هستند، اما ۳۱ درصد روستا‌ها هنوز از این نعمت بهره‌مند نیستند.

پاکزاد افزود: در حال حاضر ۳۰ روستای بخش مرکزی به اینترنت نسل چهارم و ۳۰ روستای دیگر هم به اینترنت نسل سوم متصل هستند، اما به دلیل اهمیت دسترسی دانش آموزان به اینترنت، با مشکل اینترنت در بیشتر روستا‌های این بخش روبرو هستیم.

او ادامه داد: همچنین ۵۹ روستا از شبکه آبرسانی آب شرب استاندارد استفاده می‌کنند و با تکمیل شدن مجتمع آبرسانی به ۱۴۱ روستای این شهرستان تمامی روستا‌ها به شبکه آبرسانی پایدار و استاندارد متصل خواهد شد.

بخشدار بخش مرکزی مهاباد تصریح کرد: عملیات گازرسانی به ۴۷ روستای این شهرستان به اتمام رسیده و تا پایان سال آینده عملیات گازرسانی در بیشتر روستا‌های باقی مانده نهایی خواهد شد.

پاکزاد گفت: هم اکنون گازرسانی به هفت روستای دیگر بخش مرکزی مهاباد آماده بهره‌برداری شده که در دهه مبارک فجر افتتاح می‌شود و مجموع کل روستا‌های دارای گاز طبیعی این بخش به ۵۶ روستا خواهد رسید.

انتهای پیام/ ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.