مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی گفت: برای رفع مشکلات شهر چمران باید سایر ارگان‌ها و سازمان‌ها همکاری کنند.

سید امید شهیدی نیا مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به نشست مشترک با امام جمعه شهر چمران گفت: پیگیری و رفع مشکلات زیرساختی برای توسعه شهر چمران از سوی صنعت در اولویت قرار گرفته است.

او با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت توسعه متوازن شهرستان و طرح‌های مصوب آن افزود: انتظار داریم که سایر ارگان‌ها و دستگاه‌های اجرایی مرتبط که متولی این امور هستند به میدان عمل آمده و نقش خود را در تامین منابع مالی و اقدامات اجرایی ایفا نمایند.

شهیدی نیا اظهار داشت: در این جلسه مقرر شد که صنعت به طور خاص، رفع مشکلات زیر ساختی شهر چمران را در اولویت قرار داده و با تخصیص منابع از طریق شورای راهبردی در جهت رفع مشکلات موجود اقدام و مساعدت کند.

حجت الاسلام عبادی امام جمعه شهر چمران ضمن قدردانی از خدمات ارزشمند صنعت در سطح شهر گفت: امیدواریم با کمک شورای راهبردی بتوانیم بخش دیگری از مسائل مردم در زمینه‌های مختلف را مرتفع کنیم، چراکه شهروندان این شهر به دلیل مشکلات شبکه دفع آب‌های سطحی در بارندگی اخیر خسارت‌های زیادی را به جان خریدند، همچنین در زمینه زیرساخت‌های شبکه فاضلاب، نیزار و کمبود مراکز بهداشت و درمان نیز مشکلات زیادی وجود دارد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.