توقیف یک دستگاه بیل مکانیکی غیر مجاز در داراب

نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی طی عملیات گشت و مراقبت در منطقه بادامه لایزنگان یک دستگاه بیل مکانیکی که در حال تخریب اراضی ملی بود را توقیف کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علیرضا قاسمی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان داراب، گفت: ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی داراب در حین گشت زنی در منطقه بادامه لایزنگان به یک دستگاه بیل مکانیکی که در حال تخریب اراضی ملی بود برخورد  کردند که پس از توقیف آن و هماهنگی لازم خودرو به پارکینگ انتظامی انتقال یافت و راننده خاطی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع  داده شد.

قاسمی، با اشاره به عزم قاطع ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی در برخورد با مخربان عرصه‌های جنگلی و مرتعی و سودجویان اراضی ملی بیان کرد: در این راه با هر گونه تخریب و تصرف برخوردی جدی و قانونی خواهیم کرد و هیچ گذشتی شمال حال خاطیان نخواهد شد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان داراب، تصریح کرد: حفاطت از عرصه‌های منابع طبیعی در گرو عزم و بسیج همگانی و نیز مشارکت سازمان‌ها، نهاد‌ها و اقشار مختلف مردم است.

او، از شهروندان درخواست  کرد در صورت اطلاع از هرگونه تخریب و تصرف در عرصه‌های منابع طبیعی مراتب را از طریق تماس با تلفن ۱۵۰۴، یگان امداد جنگل و مرتع اطلاع دهند.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.