رئیس مرکزآموزش فنی و حرفه‌ای بهبهان از برگزاری دوره آموزشی کاربران جایگاه‌های عرضه گاز طبیعی فشرده (سی ان جی) در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرشین پودنچی رئیس مرکزآموزش فنی و حرفه‌ای بهبهان گفت: دوره آموزشی کاربران جایگاه‌های عرضه گاز طبیعی فشرده به منظور آموزش اپراتوری جایگاه‌های CNG، طبق استاندارد آموزشی مصوب و بر اساس توافقنامه همکاری امضا شده میان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با آموزش فنی و حرفه‌ای برگزار شد.

او هدف از برگزاری این دوره آموزشی ایجاد مهارت کافی در خصوص سوخت گیری خودرو‌ها با گاز CNG و همچنین نحوه کار صحیح با تجهیزات جایگاه و نکات ایمنی مرتبط با آن عنوان کرد و افزود: در این دوره آموزشی آشنایی با تجهیزات جایگاه این گاز، اصول ایمنی، آشنایی با تجهیزات، معرفی تمامی قطعات و تجهیزات کمپرسور‌های اسکرو و بررسی نقش آن‌ها در فرآیند تولید هوای فشرده، ررسی اشکالات ایجاد شده در هر قطعه و تأثیر آن بر عملکرد کمپرسور انجام شد.

پودنچی بیان داشت: همچنین اقدامات پیشگیرانه، اصول نگهداری و تعمیر کمپرسور‌های اسکرو، عیب یابی و روش‌های رفع عیوب متداول کمپرسور‌های اسکرو ارایه شد و برای افزایش سطح دانش تجربی تکنسین‌های جایگاه‌های CNG شرکت‌های بهره برداربه تعداد ۱۴ نفر، بمدت۴۸ ساعت بصورت تِئوری وعملی برنامه اجرا شد.

رئیس مرکزآموزش فنی و حرفه‌ای بهبهان تصریح کرد: در پایان دوره آموزشی به شرکت کنندگانی که در آزمون پایان دوره حدنصاب نمره قبولی را کسب نمایند، گواهینامه معتبر اپراتوری جایگاه‌های سوخت CNG مورد تأیید سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور و شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران صادر و اعطا می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.