۱۲۰ درصد درآمد مالیاتی سال ۹۹ مازندران،تاکنون محقق شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،غلامی راد رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران، تحقق درآمد مالیاتی استان را خوب ارزیابی کرد و گفت: دو هزار میلیارد تومان درآمد مالیاتی در استان برای سال ۹۹ مصوب شد که تاکنون ۱۲۰ درصد آن تحقق یافته است.

او افزود:طرح‌هایی با موضوع آب، پساب و راه را در اولویت هدف گذاری ۱۴۰۰ عنوان کرد و افزود: طرح‌های پساب تصفیه خانه نکا، بهشهر و گلوگاه، طرح لجن فاضلاب بابل و ساری و تکمیل سد هراز با توان جمع آوری ۶۰۰ میلیون متر مکعب روان آب از جمله طرح‌های اولویت دار استان است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مازندران گفت: دولت امسال در مجموع یک هزار و ۶۴۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل نیروگاه زباله‌سوز ساری اختصاص داده است و این طرح برای تکمیل و بهره برداری مشکل بودجه‌ای ندارد.

غلامی راد با اشاره به شمار پروژه‌های نیمه کاره از جمله طرح‌های ورزشی نور، چالوس ، افزود: جنبشی از ساخت و تکمیل ورزشگاه‌ها در استان در دست اجرا است.

رییس سازمان برنامه و بودجه مازندران از تزریق ۲۵ میلیارد تومان بودجه برای ورزشگاه شهید وطنی خبر داد و گفت: برای ورزشگاه دوقلو و شش هزار نفری ۲۰ میلیارد تومان اعتبار تزریق شده است.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.