مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد از توزیع بیش از دو هزار بسته معیشتی به فقرا و خانواده‌های آسیب دیده از کرونا در یزد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محسن حرازی زاده یزدی مدیرعامل جمعیت هلال استان یزد گفت: بیش از دو هزار بسته کمک معیشتی به ارزش ریالی هر بسته بیش از سه میلیون ریال است به خانواده های نیازمند و افراد آسیب دیده از کرونا توزیع شد.

او افزود: این بسته‌های معیشتی از منابع مالی ستاد مرکزی جمعیت هلال احمر کشور و با پیگیری این نهاد در استان تأمین شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال استان یزد با بیان اینکه این بسته‌ها شامل برنج، حبوبات، قند، وروغن، رب گوجه فرنگی، چای، ماکارانی بوده است، اظهار داشت: خانواده‌های نیازمند در مناطق کم برخوردار استان با مددکاری صورت گرفته شناسایی شده و این بسته‌ها با رعایت حفظ کرامت، شان و منزلت این عزیزان در بین آن‌ها توزیع می‌شود.

حرازی زاده ادامه داد: همچنین در کنار بسته‌های غذایی و معیشتی چهار هزار و ۲۰۰ ماسک و شش هزار بطری مایع ضدعفونی نیز توزیع می‌شود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: هلال احمر استان با رویکرد دستگیری از نیازمندان و مستمندان و بهره گیری از توان و ظرفیت خیران، برای دومین بار در مسیر تحقق اهداف و برنامه‌های خیرخواهانه اقدام به توزیع سبد‌های غذایی برای خانواده‌های آسیب دیده از بیماری کرونا در سال جاری کرده است.

حرازی زاده در پایان خاطر نشان کرد: بسته بندی اقلام فوق به کمک داوطلبان جمعیت هلال احمر با رعایت کلیه دستور العمل‌های بهداشتی صورت گرفته که جای تقدیر و تشکر ازهمه این عزیزان که همیشه همراه بوه اند را دارد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.