مدیرکل امور روستایی و شورا‌های استانداری آذربایجان شرقی با اشاره به تخصیص منابع مادی از سوی دولت به حساب دهیاری‌ها از واریز بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال به حساب دهیاری‌های آذربایجان شرقی از شهریور ۹۲ تاکنون خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، کرمی مدیرکل امور روستایی و شورا‌های استانداری آذربایجان شرقی در جلسه توزیع اعتبارات روستا‌های فاقد دهیاری و اعتبارات عشایری شهرستان میانه گفت: پارسال دو هزار و ۵۰ میلیارد تومان به حساب دهیاری‌های استان واریز شد که سهم شهرستان میانه بیش از ۶۷۰ میلیارد تومان بود.

او گفت: میزان تخصیص نقدی که به دستگاه‌های کل استان واریز شده کمتر از منابع واریزی به دهیاری‌های استان است.

او سهم شهرستان میانه از اعتبارات روستا‌های فاقد دهیاری را ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و افزود: این مبلغ باید بنا بر ارزش پولی در اسرع وقت هزینه شود.

او آب انباشته در قواق عمولر را بستری برای تولید از سوی عشایران منطقه خواند و گفت: کاشت گیاهان دارویی در این منطقه یکی از اهداف جدی منابع طبیعی است.

کرمی همراهی و همگامی دستگاه‌های اجرایی شهرستان را سبب پیشبرد امور شهرستان ذکر کرد و خواستار جذب حداکثری تسهیلات ارزان قیمت به روستاییان شد.

او  همچنین به همراه مدیرکل بنیاد مسکن استان آذربایجان شرقی و فرماندار میانه از چند پروژه روستایی این شهرستان بازدید کرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار