معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: پروژه باغ بانوان وکیل آباد مشهد به ۸۵ درصد پیشرفت رسیده است و بهره برداری از آن در اسفندماه امسال خواهد بود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،مهدی یعقوبی معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: توسعه خدمات و دسترسی آسان بانوان مشهدی به فضا‌های سبز شهری و استفاده از محیطی امن و مناسب برای بانوان، در سال‌های اخیر مورد توجه ویژه مدیریت شهری مشهد قرار گرفته است و به همین منظور پروژه باغ بانوان وکیل آباد مشهد، به عنوان یکی از پروژه‌های با اهمیت این حوزه در حال ساخت است.

او افزود: در حال حاضر ۱۱ بوستان ویژه بانوان در شهر مشهد طراحی و ساخته شده است وبا بهره برداری از باغ بانوان وکیل آباد، تعداد بوستان‌های اختصاصی برای بانوان مشهدی به ۱۲ بوستان خواهد رسید.

بیشتر بخوانید


معاون خدمات شهری شهرداری مشهد ادامه داد: این باغ منحصر به فرد در فضایی به وسعت بیش از ۵/۸ هکتار در حال اجراست و طراحی صخره‌ای و همسو با طبیعت و بهره‌گیری از درختان کهنسال و تاریخی بوستان وکیل آباد یکی از مهمترین خصوصیات این باغ است.

یعقوبی بیان کرد: طراحی فضا‌های ویژه بانوان نظیر مسیر دوچرخه سواری به طول تقریبی ۶۸۰ متر، دو زمین تنیس و یک زمین چند منظوره روباز ۲هزارمتری تنها بخشی از خدمات ارائه شده در این باغ برای بانوان مشهدی خواهد بود.


انتهای پیام//ف. ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.