مراسم تجلیل از خیران اتاق بازرگانی و اهدای تبلت به دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد در اتاق بازرگانی البرز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، مراسم تجلیل از خیران اتاق بازرگانی و اهدای ۴۰ تبلت به دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد امروز در اتاق بازرگانی البرز برگزار شد.

رضایی، رئیس اتاق بازرگانی البرز در این مراسم با اشاره به این که فعالان بخش خصوصی همیشه در صحنه‌های مختلف حضور داشته اند، گفت: آینده ایران برای فرزندان این مرز و بوم است و اگر آینده سازان میهن اسلامی به آموزش صحیح دسترسی نداشته باشند، همه تلاش‌هایی که در این زمینه انجام شده بی اثر است.

او افزود: حدود یک ماه قبل و طی برگزاری جلساتی با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز، مسئولان کمیته امداد امام خمینی(ره)، آموزش و پرورش و اتاق اصناف البرز مقرر شد تا تامین بیش از ۴ هزار دستگاه تبلت برای دانش آموزان البرزی در دستور کار قرار داده شود و در این راستا خیران اتاق بازرگانی البرز در فاز نخست برای تامین یک هزار دستگاه تبلت پیش قدم شدند.

رضایی گفت: در ادامه طی برگزاری نشستی در محل اتاق بازرگانی البرز با حضور اعضای اتاق درخصوص جمع آوری هزینه خرید یک هزار دستگاه تبلت مذاکره و در نهایت این مبلغ بعد از گذشت تنها ۴۸ ساعت جمع آوری شد و در اختیار مجموعه کمیته امدادامام خمینی (ره) برای خرید تبلت‌ها قرار گرفت.

او با این توضیح که تاکنون بیش از ۲۴۰ دستگاه تبلت دانش آموزشی اهداء شده است، افزود: تا سه هفته دیگر نیز باقی تبلت‌های خریداری شده توسط خیرین مرکز نیکوکاری اتاق البرز در اختیار دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار داده می‌شود.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.