سرپرست پلیس فتای استان هرمزگان از کشف یک فقره پرونده با موضوع برداشت غیرمجاز از حساب بانکی برای ارتقای بازی آنلاین خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، سرگرد احسان بهمنی، سرپرست پلیس فتای استان هرمزگان گفت: با مراجعه یکی از شهروندان به پلیس فتا مبنی بر خالی شدن حساب بانکی اش و دریافت نکردن پیامک‌های تراکنش بانکی، پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت.

سرگرد بهمنی افزود: با اقدامات فنی و جمع آوری ادله دیجیتال، مشخص شد که عملیات برداشت مبالغ از طریق شماره موبایل خود شاکی و توسط پسرش انجام شده و پیامک‌های تراکنش بانکی نیز پاک شده است.


بیشتر بخوانید


او گفت: طی تحقیقات و بررسی‌های انجام شده مشخص شد که طی ۴ روز با ۵۷ تراکنش بانکی، حساب کاربری متهم در کافه بازار افزایش اعتبار داشته است. یعنی اینکه با هر بار شارژ حساب کاربری، از مبالغ واریزی برای پرداخت‌های درون برنامه‌ای بازی جعبه مرگ استفاده کرده است و شاکی پس از چند روز و در زمان انتقال پول به کارت بانکی همکارش متوجه برداشت ۷۵ میلیون تومان از حساب خود می‌شود.

سرپرست پلیس فتای استان هرمزگان افزود: با ثبت رضایت کتبی از سوی شاکی، پرونده برای مختومه شدن به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بندرعباس ارجاع شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.