حزب وحدت اسلامى مردم افغانستان در بیانیه ای، فرارسیدن اولین سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی را به مقام معظم رهبری، دولت و مردم ایران تسلیت گفت.

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، حزب وحدت اسلامى مردم افغانستان در بیانیه ای، فرارسیدن اولین سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی را به مقام معظم رهبری، دولت و مردم ایران تسلیت گفت.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

بسمه تعالى

یک سال پیش در ١٣ جدى سال ١٣٩٨ در یک حادثه غم انگیز سپهبد حاج قاسم سلیمانى فرمانده سپاه قدس جمهورى اسلامى ایران و همراهان شان یکجا با ابومهدى المهندس فرمانده حشد الشعبى عراق در مسیر فرودگاه بین المللى بغداد به شهادت رسیدند که موجب تأثر عمیق در جهان اسلام گردید.

فرمانده شهید سلیمانى در مبارزه با تروریزم بین المللى و شکست دادن داعش در عراق و سوریه نقش مهم داشته و در دوران جهاد و دهه مقاومت با دولت اسلامى و شهید احمدشاه مسعود قهرمان ملى کشور و مجاهدین کوهستانات شمال همکارى داشته و نیز به عنوان پشتیبان میدانى جنبش مقاومت فلسطین شناخته میشد که فقدان شان ضایعه جبران ناپذیر به حساب میاید.

اینجانب در اولین سالیاد شهادت آن مجاهد نستوه این ضایعه اسفناک را به مقام معظم رهبرى جمهورى اسلامى ایران و هیأت دولت و مردم مسلمان کشور همسایه و برادر ایران تسلیت گفته، براى شهداى حادثه علو درجات و براى ملت برادر و همسایه ایران سعادت، بهروزى و شکوفایى آرزو می نماییم.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار