پلیس فدرال آمریکا به منظور یافتن چرایی حادثه انفجار نشویل، با تمامی کسانی که در این‌باره اطلاع دارند مصاحبه خواهد کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری هیل، پلیس فدرال آمریکا دامنه تحقیقات خود در خصوص حادثه انفجار اخیر در شهر نشویل را گسترش می‌دهد.

اف بی آی اعلام کرده است قصد دارد با هر کسی که اطلاعاتی درباره عامل حادثه نشویل داشته باشد، صحبت کند. پلیس فدرال آمریکا اعلام کرد اطلاعاتی در اختیار دارد که نشان می‌دهد آنتونی وارنر ۶۳ ساله به چندین نفر از آشنایان خود در سراسر کشور اطلاعاتی در خصوص این حادثه ارسال کرده است. پلیس آمریکا همچنین از تمامی کسانی که درباره اقدام وارنر اطلاعاتی دارند خواسته تا با پلیس تماس بگیرند.

منابع خبری اخیرا از وقوع انفجاری مهیب در نشویل، ایالت تنسی آمریکا خبر دادند. «بیل لی» فرماندار ایالت تنسی آمریکا، پس از بازدید از محل حادثه، در نامه‌ای از دونالد ترامپ، خواست تا حالت فوق‌العاده اعلام کند.

گفته می‌شود که نامزد مظنون به بمب گذاری نشویل سال گذشته به پلیس هشدار داده بود که او در حال ساخت مواد منفجره است. اسناد به دست آمده در ایالت تنسی نشان داده است که افسران بیش از یک سال پس از هشدار نامزد او به جاسازی بمب در وسیله نقلیه تفریحی خود، به خانه آنتونی کیو وارنر مراجعه کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار