الزام ثبت انبار‌ها در سامانه جامعه مراکز نگه داری کالا‌ها

فرماندار گرگان گفت: ثبت مشخصات انبار‌ها و مراکز نگهداری کالا، در قالب سامانه جامع انبار‌ها و مراکز نگهداری کالا الزامی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، حمیدی فرماندار گرگان در جلسه کمیسیون برنامه ریزی هماهنگی و نظارت بر قاچاق کالا و ارز شهرستان گرگان گفت: اگر بنگاه‌ها کالا‌های خود را در سامانه جامع انبار‌ها ثبت نکنند اقداماتی که انجام می‌دهند بر اساس قوانین و مقررات نیست و شناسایی هر نوع کالای خارج از شبکه در انبار به عنوان احتکار و اختفای کالا به شمار رفته و بر اساس قوانین مبارزه با قاچاق کالا برخورد قانونی می‌شود.

او افزود: تاکنون از ۴ هزار و ۹۳۱ انبار کالا موجود در این شهرستان ۳ هزار و ۱۴۱ مورد در سامانه جامع ثبت شده است که بیش ۶۵ درصد انبار موجود را شامل می‌شود.

فرماندار گرگان از مخدومه شدن ٢٨٩ پرونده‌ی تعزیراتی خبر داد و گفت: به منظور کشف و بررسی انبار‌های ثبت نشده نهاد‌های ذیربط نسبت به شناسایی آن‌ها اقدام و پرونده‌های متخلفین به تعزیرات ارسال شود.

حمیدی افزود: تمامی مدیران دستگاه‌های مربوطه ملزم به اطلاع رسانی گسترده در خصوص ثبت انبار و همچنین ثبت کالا‌های موجود در مراکز نگهداری کالا به جامعه مخاطب تحت پوشش خود هستند.

او یکی از ویژگی‌های ثبت کالا‌های موجود در مراکز نگهداری کالا را شفافیت در گردش و کنترل قیمت‌ها دانست.
انتهای پیام/ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.