سرپرست معاونت غذا و دارو آبادان از کشف لوازم آرایشی و بهداشتی تاریخ گذشته و غیر قابل مصرف در بازرسی از فروشگاه‌های آرایشی بهداشتی شهرستان خبر داد.

زینب جوانمردی سرپرست معاونت غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان در گفت وگو با خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،گفت: دیروز در راستای ارتقاء سلامت شهروندان و در ادامه روند منظم و مستمر بازرسی‌ها از مراکز فروش محصولات آرایشی و بهداشتی، بازرسان اداره نظارت بر مواد غذایی ،آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان موفق به کشف چندین لوازم آرایشی و بهداشتی تاریخ گذشته شدند.

او افزود :پیرو بازرسی صورت‌گرفته از مراکز عرضه محصولات آرایشی و بهداشتی در سطح عرضه، ضمن اطلاع‌رسانی و آموزش‌های لازم به فروشندگان در خصوص ممنوعیت عرضه محصولات مضر برای سلامت عمومی، مطابق با موارد اعلامی از سوی سازمان غذا و دارو اقدام و موارد لازم به آنها  متذکر شد.

سرپرست معاونت غذا و دارو آبادان اقلام مکشوفه را از قبیل انواع شامپو،کرم و غیره با تاریخ منقضی عنوان کرد.

جوانمردی ادامه داد:عرضه کنندگان موظف به فروش اقلام تولید داخل مجاز یا اقلام دارای برچسب اصالت و سلامت مورد تائید سازمان غذا و دارو هستند و در صورت عدم رعایت موارد ذکر شده ،موضوع از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد.

او در پایان به شهروندان توصیه کرد:در صورت مشاهده هرگونه تخلف در حوزه سلامت ،موضوع را برای پیگیری از طریق شماره تماس ۱۹۰ به واحد رسیدگی به شکایات معاونت غذا و دارو آبادان اطلاع دهند .

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.