استاندارکرمان با بیان اینکه نگران بازگشت پیک بیماری در بهمن ماه هستیم از ممنوعیت برپایی هر گونه موکب و توزیع پذیرایی در اطراف گلزار شهدای کرمان خبر داد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی زینی وند استاندار کرمان امروز شنبه ۱۳ دی ماه در پنجاه و ششمین جلسه ستاد استانی مدیریت پیشگیری و مقابله با کرونا که با حضور جمعی از مسئولان در استانداری کرمان برگزار شد،گفت: همه ما علاوه بر الزام اداری، برای اجرای طرح شهید سلیمانی در کاهش وضعیت بیماری کرونا، تعهد اخلاقی داریم.

او بیان داشت: استان کرمان در حال حاضر به وضعیت نسبتا با ثباتی در کنترل بیماری کرونا رسیده است و فرمانداران در شهرستان‌های نارنجی باید تمرکز کنند که تغییر وضعیت به حالت زرد صورت گیرد؛ اما محدودیت‌ها در شهر‌های بزرگ و شهر‌هایی که از وضعیت نارنجی به زرد رسیده‌اند، همچنان باقی است.

زینی وند با بیان اینکه نگران بازگشت پیک بیماری در بهمن ماه هستیم از مردم خواست تا از تجمعات به ویژه در گلزار شهدای کرمان خودداری کنند.

او از ممنوعیت برپایی هر گونه موکب و توزیع پذیرایی در اطراف گلزار شهدای کرمان  همزمان با سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

در این جلسه همزمان ارتباط ویدئو کنفرانسی با فرمانداران سراسر استان کرمان نیز برقرار بود.
انتهای پیام/ ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.