استاندار یزد گفت: صدا و سیمای مرکز یزد در زمینه تعامل با دستگاه‌های مختلف می‌تواند به عنوان الگویی کشوری مطرح شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمدعلی طالبی استاندار یزد در هفدهمین دوره اجلاس فناوری رسانه ملی، گفت: خوشبختانه صدا و سیمای مرکز یزد در طول این سال‌ها موفقیت‌های بسیاری را در بخش‌ها و موضوعات مختلف کسب کرده که این موفقیت‌ها و افتخار آفرینی‌ها تنها موفقیت مجموعه صداوسیما استان نیست بلکه موفقیتی برای مجموعه استان است.

او با بیان اینکه درخشیدن صداوسیما مرکز یزد در پرتو مدیریت شایسته و حاصل تلاش نیرو‌های خدمتگذار صورت گرفته است، اظهارداشت: این موفقیت تاثیرش را در جامعه خواهد گذاشت چراکه صداوسیما خانه بسیاری از اقشار جامعه و به خصوص هنرمندان است.

طالبی ادامه داد: کسب موفقیت هنرمندان در برنامه‌های صداوسیما، جایگاه و تاثیر خود را بر کار‌ها و فعالیت‌های فرهنگی و هنری که در سطح استان انجام می‌شود، نشان می‌دهد.

استاندار یزد با اشاره به تعامل و همدلی بین صداوسیما مرکز یزد و حوزه‌های فعالیتی مرتبط با این سازمان، تصریح کرد: صداوسیمای مرکز یزد می‌تواند به عنوان الگویی کشوری در این زمینه مطرح شود.

طالبی ضمن قدردانی از زحمات مدیرکل صداوسیما مرکز یزد، اظهارداشت: مجموعه اقدامات و فعالیت‌هایی که در دوران مدیریت ایشان اتفاق افتاده و نوع نگاهی که بر این مرکز حاکم شده موجب تقویت ارتباط و همدلی مجموعه صداوسیما با مخاطبان، دستگاه‌های مختلف، نخبگان و دیگر اقشار شد.

استاندار یزد در پایان اضافه کرد: امیدواریم حمایت‌های مجموعه صدا و سیمای ملی از مرکز یزد تقویت شود تا در سایه این حمایت و پشتیبانی ها، جایگاه این مرکز روز به روز ارتقاء و شاهد موفقیت‌های بیشتر این مجموعه باشیم.

در پایان این مراسم لوح قدردانی علیدادی معاون توسعه و فناوری رسانه ملی به دکتر طالبی، استاندار یزد نیز اهدا شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار