مدیرکل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری گفت: به مناسبت گرامیداشت شهادت سردار سلیمانی، ۲۲۰ برنامه فرهنگی در کتابخانه‌های عمومی استان اجرا می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، فرهاد خلیل مقدم مدیرکل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: همزمان با نخستین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ۲۲۰ عنوان برنامه فرهنگی در کتابخانه‌های عمومی استان اجرا می شود.

او برگزاری نشست‌های شعر آئینی توسط محافل ادبی کتابخانه ها، پویش‌های کتابخوانی، نشست کتابخوان مجازی، دلنوشته‌ای به سردار، مسابقات نقاشی و کتابخوانی، بازنمایی کتاب و نشست‌های معرفتی را از جمله مهمترین برنامه‌های کتابخانه‌های عمومی استان در این مناسبت عنوان کرد.


بیشتر بخوانید


خلیل مقدم افزود: انس با کتاب از شاخص‌های فرهنگی این سردار شهید است که وجود با تمام مشغله ها، هر لحظه‌ای را برای مطالعه مغتنم می‌شمردند و تقریظ‌هایی بر کتبی ارزشمند نگاشتند و همین‌ها بیانگر اهمیت کتابخوانی از منظر این شهید والا مقام است،

او ادامه داد: شایسته است که ما نیز با عمل به رسالتمان در سنگر فرهنگ مبنی بر تربیت نسلی کتابخوان و فراهم کردن زمینه‌ای برای موفقیت بیش از پیش ایران سربلند اسلامیان به مدد کتاب، تداوم دهنده راه این قهرمان ملی و سردار شهیدِ مأنوس با کتاب باشیم.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار