مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی تربت حیدریه گفت: پایگاه جاده‌ای اورژانس ۱۱۵ در بخش رخ تربت حیدریه افتتاح و راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد جواد امیری مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی تربت حیدریه در آئین افتتاح پایگاه جاده‌ای اورژانس ۱۱۵ با بیان اینکه پایگاه اورژانس جاده‌ای اسدآباد شانزدهمین پایگاه اورژانس تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه است گفت: عملیات اجرایی این پایگاه با همت خیر نیک اندیش نوسازی شده است.

او با بیان این که عملیات اجرایی ساخت این پایگاه از شهریور ماه ۹۹ آغاز شده بود افزود: برای احداث و تکمیل این اورژانس با ۱۸۰ مترمربع زیربنا، یک میلیارد ریال اعتبار توسط خیر محترم هزینه شده است.

 مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی تربت حیدریه ادامه داد: در حال حاضر ۱۶ پایگاه شهری و جاده‌ای زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه در سه شهرستان تربت‌حیدریه، مه‌ولات و زاوه فعال و مشغول ارائه خدمت به مردم هستند.

امیری بیان کرد: در برنامه ششم توسعه در جمعیت زیر پوشش این واحد دانشگاهی، ۲۵ پایگاه در نظر گرفته شده است که از این تعداد ۱۶ پایگاه فعال است.

انتهای پیام // م. ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.