اختتامیه رویداد ایده پردازی "قاسم قاصم" با معرفی نفرات برتر، امروز ساعت ۱۶:۲۰ از شبکه استانی اصفهان پخش خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حجت الاسلام مجتبی زنده دل دبیر اجرایی رویداد ایده پردازی قاسم قاصم گفت: روز‌های شنبه و یکشنبه مصادف با ۱۳ و ۱۴ دی ماه و سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی، اختتامیه رویداد ایده پردازی قاسم قاصم از شبکه استانی اصفهان ساعت ۱۶:۲۰ پخش خواهد شد.

او با بیان اینکه هدف از برگزاری این رویداد، زنده نگه‌داشتن شخصیت، منش و مکتب شهید قاسم سلیمانی بوده است، گفت: ما شخصیت‌های بزرگی در طول تاریخ داشته‌ایم که به دلیل غفلت و کم‌کاری از معرفی و شناسایی آن‌ها به نسل آینده بازمانده‌ایم.

دبیر اجرایی رویداد ایده پردازی قاسم قاصم ادامه داد: می‌توان از این اسطوره‌ها به عنوان پتانسیلی برای معرفی مکتب دینی بهره گرفت و از طرفی واژه راهبردی «مکتب حاج قاسم» را می‌توان جامع‌ترین و راهبردی‌ترین نوع نگاه به شخصیت سردار شهیدمان دانست.

او مراقبت و تبیین «مکتب حاج قاسم» را وظیفه همه دانست و گفت: سعی شده در رویداد ایده پردازی قاسم قاصم زوایای مختلف این شخصیت بزرگ را در حوزه‌های خانواده، اجتماع، رسانه، مسجد و... شناسایی و توانمندی‌ها و عملکرد این شخصیت را به نسل جوان و نوجوان معرفی کنیم.

حجت الاسلام زنده دل گفت: ایده‌های دریافتی طی دو مرحله داوری علمی مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت و نهایتا ۶ ایده برتر و ۱۷ ایده شایسته تقدیر شناسایی شدند.سه نفر از برگزیدگان، در بخش‌های پژوهشی، هنری ادبی و اجتماع محور از شهر اصفهان بودند که به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

او تصریح کرد: این رویداد به همت دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان و با همکاری سپاه استان اصفهان، مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه استان اصفهان، صدا و سیمای استان اصفهان، نهاد نمایندگی، ولی فقیه در دانشگاه‌های استان اصفهان، جامعه المصطفی العالمیه اصفهان و سازمان فضای مجازی سراج مرکز اصفهان برگزار شد.
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.