دبیر ستاد بازسازی عتبات عالیات کرمانشاه گفت : سردار شهید حاج قاسم سلیمانی فقط یک شخصیت صرف نظامی نبود و خدماتی مانند تشکیل ستاد بازسازی عتبات عالیات و شکل‌گیری موکب‌های اربعین از ابداعات او بود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، صحرایی دبیر ستاد بازسازی عتبات عالیات کرمانشاه گفت : با دقت در شخصیت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی می‌توان نتیجه گرفت که او به همان اندازه که در امور نظامی خبره بوده در سیاست و اقتصاد نیز صاحب تفکر بوده است و این موضوع را با بررسی بیشتر افکار و خدمات سردار از زبان کسانی که او را بهتر می‌شناختند می‌توان فهمید.

او گفت : باید گفت شخصیت حاج قاسم چند وجهی است و نتیجه خون او باعث روشنگری همه آزادیخواهان جهان شده تا بخواهند راهش را ادامه دهند چرا که نقش اساسی سردار سلیمانی در ریشه کن کردن شجره خبیثه داعش فقط خدمت به کشور‌های منطقه نبود بلکه شامل تمام بشریت می‌شود.

صحرایی افزود: ضمن اینکه تبعیت محض از مقام ولایت و حضور میدانی در صحنه‌های نبرد از نقاط برجسته شخصیت حاج قاسم بود و این ویژگی‌ها از سردار سلیمانی مکتب ساخت چرا که با جان و دل سرباز مخلصی برای ولایت بود و همین اخلاص مهرش را در دل مردم قرار داد و به او لقب سردار دل‌ها دادند.

او افزود: باید گفت از اساس شکل گیری ستاد بازسازی عتبات عالیات از جمله یادگاری‌های سردار سلیمانی بود چرا که با روی کارآمدن حکومت بعثی در عراق متاسفانه وضعیت حرم امامان در عراق در بدترین شکل ممکن قرار داشت و فرصت زیارت از ایرانیان سلب شد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.