مدیر آموزش و پرورش رامهرمز گفت: دشمن با شهادت سردار سلیمانی او را وارد قلب انسان‌ها کرد اکنون نه تنها حرمت حاج قاسم از بین نرفت بلکه دو چندان شده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رستمی مدیر آموزش و پرورش رامهرمز گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی همان شهید پرآوازه و بلند همت ایرانی است که به دستان دشمنان به شهادت رسید و دشمن فکر کرد که با این کار می‌تواند او را از یاد‌ها ببرد و مانع پیشرفت خط سرخ مقاومت شود، اما نمی‌دانست که در پس این حاج قاسم، هزاران انسان دیگر با تفکر حاج قاسم متولد شوند و با او به مقابله برخیزند.

او بیان داشت: اکنون نه تنها حرمت حاج قاسم از بین نرفت، ارزش او کم نشده بلکه این حرمت و ارزش دو چندان شده است و دشمن با این خطا سردار سلیمانی را وارد قلب و دل انسان‌ها کرد و حالا همه او را با نام سردار دل‌ها می‌شناسند.

رستمی افزود: شهادت این سردار رشید اسلام، دربرگیرنده مفاهیم بسیار ارزشمندی برای رشد، تعالی و تربیت کودکان و نوجوانان است. اگر بخواهیم نسل آینده ما پیرو خط امام حسین (ع)، شهدا و حاج قاسم سلیمانی باشد، باید جنبه‌های رفتار و زندگی این شهیدان سرافراز را به عنوان الگو و راه روشن زندگی کودکان و نوجوانان قرار دهیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.