طرح ناظران سلامت شهید قاسم سلیمانی با همکاری جمعیت هلال احمر، بهداشت و درمان و سپاه با هدف قطع زنجیره کرونا در رزن و درگزین اجرا می‌شود.

اجرای طرح ناظران سلامت شهید سلیمانی در رزن و درگزینبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سمیه راغب، سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان‌های رزن و درگزین گفت: این طرح از آذرماه سالجاری با همکاری سه جانبه جمعیت هلال احمر شهرستان‌های رزن و درگزین، اداره شبکه بهداشت و درمان شهرستان و سپاه ناحیه در حال برگزاری است.

راغب ادامه داد: این طرح که به منظور اجرای دستورالعمل های بهداشتی در سطح کشور به ویژه جامعه هدف طرح که شامل اماکن عمومی و اصناف مختلف بوده با هدف قطع سریع و برنامه ریزی شده زنجیره کرونا در حال اجرا است..

سرپرست جمعیت هلال احمر رزن و درگزین افزود: در این طرح ۲۰ نفر از اعضای جوانان، داوطلبان و امداد این جمعیت حضور داشته و در قالب تیم‌های نظارتی در حال همکاری با شبکه بهداشت و درمان شهرستان هستند و از آغاز طرح تا کنون قالب بر ۲۹۶ مکان را نظارت کرده و ۳۰۶ نفر از این طرح بهره‌مند شده اند.

راغب ادامه داد: اعضای داوطلب جمعیت با عنوان ناظران سلامت در اماکن مختلف شهری و روستایی حضور پیدا کرده و فرم‌های مربوط به نحوه رعایت دستورالعمل های بهداشتی توسط صاحبان حرف و مشاغل را تکمیل کرده و برای پیگیری موارد مشکوک به شبکه بهداشت و درمان شهرستان ارائه می‌کنند.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.