حزب الله لبنان جاده ارتباطی جنوب این کشور با سرزمین‌های اشغالی فلسطین را به نام شهید ابومهدی المهندس نامگذاری کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از العهد، تحت نظر سید حسن نصرالله و به مناسبت اولین سالروز شهادت سرداران مقاومت شهید سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس، حزب الله لبنان امروز مراسم نامگذاری جاده "علمان" به نام شهید ابومهدی المهندس که استان‌های جنوبی این کشور را به شمال فلسطین اشغالی وصل می‌کند، برگزار کرد.

در این مراسم علی الفیاض عضو فراکسیون "الوفاء للمقاومة" در پارلمان لبنان به نمایندگی از سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله، قاسم هاشم عضو فراکسیون توسعه و آزادی پارلمان، عبدالله ناصر مسئول حزب الله در منطقه جنوب و تعدادی دیگر از شخصیت‌های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی  و علما حضور داشتند.

علی الفیاض در این مراسم تاکید کرد که شهید ابومهدی یکی از فرماندهانی بود که عمر و جهاد و فعالیت‌های خود را وقف راه آزادی، استقلال و کرامت ملت‌های منطقه کرده‌اند. ما در تجلیل از فداکاری‌ها، تلاش‌ها و نقش اساسی او در مقابله با پروژه سلطه آمریکا از یک طرف و پروژه داعشی تکفیری از طرف دیگر و نیز در تجلیل از شخصیت اخلاقی، ایمانی و انسانی ابومهدی، نام این جاده را به اسم این شهید مزین می‌کنیم.

نماینده سید حسن نصرالله افزود: شهید ابومهدی تاثیر بسیاری در تحکیم و تقویت وحدت دنیای عرب و محور مقاومت ایفا کرد و این نقش او به صورت مستقیم بر قدرت مقاومت و تحقق اهداف آن تاثیر گذاشت.

وی در پایان تصریح کرد: ما در این مناسبت شریف و به نمایندگی از سید حسن نصرالله نام این جاده که جنوب را به فلسطین اشغالی متصل می‌کند به نام فرمانده شهید حاج ابومهدی المهندس نامگذاری می‌کنیم تا بگوییم که سرزمین‌ها برای صاحبان آنهاست و دشمن در حال فروپاشی، شکست و خسران است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار