فرمانده سپاه ولیعصر (عج) گفت: دشمنان در سال‌های سخت انقلاب و در روز‌های اول دوره ظهور و بروز جریان‌های نفاق و گروهک‌های مسلح به پشتیبانی استکبار قصد ساقط کردن نظام را داشتند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه ولیعصر (عج) گفت: دشمنان در سال‌های سخت انقلاب اسلامی و در روز‌های اول دوره ظهور و بروز جریان‌های نفاق و گروهک‌های تا دندان مسلح به پشتیبانی استکبار قصد ساقط کردن نظام و انقلاب را داشتند و در آن روز‌ها هیچ خبری از انسجام دولت و نیرو‌های مسلح نبود.

او بیان داشت: اما فرماندهانی نظیر سردار محسن رضایی در کنار امام خمینی (ره) در سازماندهی، آموزش و تربیت نیروی انقلابی بسیج و سپاه تلاش‌های شبانه روزی داشتند که حاصل این تلاش‌ها بزرگمردانی، چون سپهبد شهید سلیمانی و شهید باکری و شهید علی هاشمی بود.

سردار شاهوار پور افزود: سال‌ها است که از چشمه جوشان نهاد مقدس بسیج و سپاه، ملت ایران از آسایش و امنیت برخوردارند و با توجه به مشکلاتی که در خوزستان وجود دارد، بسیجیان به تبعیت از رهبر معظم انقلاب در عرصه‌های مختلف حضوری پررنگ دارند و از ابتدای شیوع ویروس کرونا در بخش مردم یاری و جمع آوری کمک‌های مومنانه بیش ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال کمک جمع آوری و بین نیازمندان توزیع شد.

فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان ادامه داد: نیرو‌های بسیج و سپاه همچنین در حوزه‌های مختلف نظیر تهیه جهیزیه و بسته‌های بهداشتی نیز تلاش داشتند و ۲۲ رده اقشاری سپاه استان همگی در راستای این حرکت‌های مهم و اساسی پای کار بودند.

این مقام مسئول تصریح کرد: در کنار این موضوع در بحث رسیدگی‌های درمانی نیز حضور جهادگران و طلاب برای کمک به پزشکان و پرستاران از دیگر خدماتی بود که انجام شد که غسل و دفن جانباختگان ویروس کرونا از دشوارترین این کمک‌ها بود.

او با بیان اینکه طرح شهید سلیمانی از هفته بسیج به صورت محله محور آغاز شده و در سه محور اجرا می‌شود، اظهار داشت: در این طرح افراد مبتلا از بین خانواده‌ها شناسایی و اگر شرایط منازل مهیا بود در خانه بستری می‌شوند و اگر شرایط مناسب نبود، مبتلایان به نقاهتگاه‌ها و یا بیمارستان منتقل می‌شوند. در کنار این طرح نیز بسته‌های معیشتی و بهداشتی بین خانواده‌ها توزیع می‌شود.

او گفت: در حوزه محرومیت زدایی نیز همواره تلاش‌های خوبی صورت گرفته و اکنون تمرکز ما بیشتر بر روی محلات محروم به صورت نقطه‌ای و همه جانبه است؛ مناطق عین ۲، منبع آب، کوی آسیاباد و در حاشیه شهر اهواز در اولویت قرار گرفت.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.